Kampanie reklamowe

Kampanie reklamowe Google Ads i Facebook Ads
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Kampanie reklamowe

Reklamy Google:

Reklamy Google Ads – inaczej znane jako linki sponsorowane – to komunikaty tekstowe, graficzne i wideo, które za pomocą rozbudowanej sieci Google wyświetlają się użytkownikom Internetu. Dzieje się to wtedy, gdy ci szukają konkretnych usług lub produktów oferowanych przez Twoją firmę lub sklep. Jak to możliwe? Google Ads pozwala na precyzyjne określenie grupy docelowej, a także umożliwia różne formy rozliczeń w zależności od akcji wykonanej przez użytkownika. Dzięki temu możesz docierać do grona odbiorców, na którym faktycznie Ci zależy.

Komunikaty reklamowe Google Ads wyświetlają się w sieci wyszukiwania Google już na pierwszej stronie wyników. Łączą się więc z wynikami organicznymi, oferując przejrzystość widoku. Ponadto reklamy możemy także oglądać w sieci reklamowej Google, która obejmuje ponad dwa miliony miejsc docelowych w Internecie.

Szeroki wachlarz sposobów kierowania reklam

Rozpoczynając od słów kluczowych, po których wpisaniu do wyszukiwarki wyświetlają się nasze reklamy, przez listy remarketingowe osób, które odwiedziły już naszą stronę aż po kierowanie na tematy, którymi mogą być zainteresowani nasi potencjalni odbiorcy. Możliwości określania grup i miejsc docelowych jest wiele. Pełne możliwości kierowania to: słowa kluczowe, listy remarketingowe, tematy, zainteresowania, miejsca docelowe, aplikacje mobilne, kanały YT, listy e-mail.

 

Kontrola nad długością trwania kampanii i harmonogramem

Nieważne, czy oferujesz produkty sezonowe, czy sprzedajesz swoje usługi cały rok – Ty decydujesz jak długo trwa kampania. Uruchomienie i zatrzymanie wyświetlania reklam to tylko jedno kliknięcie. Ponadto działania w Google Ads dostosowują się do aktywności Twoich klientów i warunków na rynku. Sprzedawanie parasoli w okresie trzytygodniowej suszy nie ma przecież sensu, prawda?

 

Geograficzna dowolność

Podbicie nowego rynku z Twoją usługą i produktami? Z Google Ads nareszcie możesz zainteresować swoim biznesem użytkowników w Niemczech, USA, Wielkiej Brytanii. Z wyszukiwarki Google korzysta około 98% użytkowników Internetu. Wykorzystaj ten potencjał i dotrzyj do nich ze swoją ofertą.

 

Pełna kontrola kosztów

Reklamy linków sponsorowanych Google Ads pozwalają na przejęcie całkowitej kontroli nad wydatkami. Koszty na działania marketingowe ponosisz tylko wtedy, kiedy użytkownicy dokonają interakcji z reklamami – klikną lub np. obejrzą film. Płacisz tylko za realne efekty działań reklamowych.

 

Skuteczność kampanii pod nadzorem

Optymalizacja kampanii wykonywana regularnie poprawia efektywność kampanii. Reagowanie na bieżąco pozwoli Ci pozyskać konwersję niższym kosztem.

 

Dodatkowy kanał pozyskiwania ruchu na stronie

Reklamy Google Ads pozwalają na pozyskanie użytkowników na Twoim portalu, którzy w innym przypadku, mogliby nigdy go nie odwiedzić. Każdy z takich użytkowników to Twój potencjalny klient. Reklamy linków sponsorowanych otwierają nowe możliwości rozwoju i budowania relacji z klientami.

Sieć wyszukiwania Google

Wyświetlaj reklamy tekstowe w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej na świecie. Dotrzyj ze swoimi usługami i produktami do klientów, którzy rzeczywiście ich szukają.

 

Sieć reklamowa Google

Miliony stron internetowych, blogów, portali i aplikacji mobilnych to doskonała platforma, w której możesz wyświetlać swoje reklamy graficzne i budować popularność marki.

 

Kampania produktowa Google Ads (Zakupy Google)

Przedstaw swoje produkty klientom w wyszukiwarce internetowej. Skorzystaj z możliwości zwiększenia sprzedaży.

 

Remarketing Google Ads

Dostosuj komunikaty reklamowe do osób, które już odwiedziły Twoją stronę, były zainteresowane zakupem, kontaktem.

 

Kampanie Google Ads w YouTube (Reklamy Wideo)

Wykorzystaj moc drugiej najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie. Już 50% polskich odbiorców w wieku 18-24 lat korzysta z YouTube regularnie.

 

Kampanie Google Ads w Gmail

Najpopularniejszy klient poczty elektronicznej na świecie to przestrzeń, którą możesz wykorzystać na działania reklamowe. Zachęć użytkowników do działania za pomocą natywnych komunikatów.

Koszt utworzenia kampanii reklamowej Google to 200zł. Każdy kolejny miesiąc - 100zł.

Reklamy na facebooku

Facebook jest obecnie największym serwisem społecznościowym, który do tej pory w samej tylko Polsce zgromadził wokół siebie ponad 16 milionów użytkowników! Prognozuje się, że w najbliższych latach Polacy wciąż będą dołączać do platformy, gdzie już teraz znajduje się połowa wszystkich obywateli naszego kraju. Duża grupa użytkowników korzysta równocześnie z popularnych aplikacji będących własnością Facebooka, czyli Messengera oraz Instagrama. Zgodnie z danymi udostępnionymi przez Napoleoncat, w Polsce z Facebooka oraz Messengera korzysta równocześnie blisko 7 milionów osób, natomiast z Facebooka oraz Instagrama około 1 milion użytkowników. Kombinację tych trzech serwisów wykorzystują równocześnie ponad 4 miliony osób.
 
Robiące wrażenie liczby to jednak nie wszystko, co zachęca do korzystania z systemu reklamowego Facebooka. Z uwagi na funkcję jaką spełnia serwis społecznościowy, użytkownicy udostępniają w nim wiele informacji o swoich zainteresowaniach i zachowaniach. Dane te pozwalają na bardzo dokładne targetowanie, czyli określenie grupy odbiorców reklam. W ramach Facebook Ads możemy wskazać nie tylko lokalizację, wiek, język jakim posługuje się nasza grupa docelowe czy status związku, ale także zainteresowania. To właśnie one sprawiają, że Facebook Ads jest tak interesującym systemem reklamowym, w którym chętnie reklamują się firmy z wielu różnorodnych branż.
 
Wyznaczona grupa odbiorców to jednak dopiero początek, ponieważ skuteczna reklama na Facebooku wymaga jeszcze przygotowania zachęcających materiałów reklamowych oraz określenia konkretnych celów, które chcemy osiągnąć dzięki płatnej promocji.

System reklamowy Facebook Ads oferuje trzy główne kategorie, pod którymi znajdziemy bardziej sprecyzowane cele, możliwe do wybrania na początkowym etapie tworzenia kampanii. Są to odpowiednio: Świadomość, Działania oraz Konwersja.
 

Świadomość

Cele z tej kategorii odpowiadają głównie za kampanie zasięgowe, w których oprócz płatności CPV (płatność za wyświetlenia), możemy również wykupić reklamę skierowaną do z góry ustalonej liczby odbiorców.
 

Działania

W tej kategorii znajdziemy cele kampanii na Facebooku, które mają skłonić odbiorców do konkretnych interakcji. Wśród nich pojawiają się takie cele, jak zbieranie polubień strony, promocję postów, kierowanie do docelowej strony www oraz reklamę zbierającą kontakty.
 

Konwersja

Tutaj mamy do dyspozycji cele nastawione na przynoszenie konkretnych konwersji, takich jak sprzedaż, dodanie do koszyka, rejestracja w witrynie lub niestandardowych, określonych ręcznie dzięki Pixelowi Facebooka, na przykład kliknięcie w konkretny przycisk na stronie lub wypełnienie formularza.

Facebook to nie jedynie serwis online oraz aplikacja mobilna, a dodatkowo Messenger, jeden z najpopularniejszych komunikatorów na świecie oraz Instagram, w którego posiadanie społecznościowy gigant wszedł w 2012 roku. System reklamowy Facebooka umożliwia również wyświetlanie reklam na identycznych zasadach w kwestii targetowania, również poza serwisem i własnymi aplikacjami mobilnymi. Audience Network, bo o tym mowa to stale powiększająca się grupa aplikacji mobilnych, które wyświetlają reklamy tworzone właśnie dzięki Facebookowi.

W dużym skrócie Pixel Facebooka jest po prostu fragmentem kodu, który obowiązkowo należy dodać do swojej strony www, jeśli chcemy prowadzić skuteczne kampanie Facebook Ads. Jeszcze kilka lat temu mówiło się o bardzo wysokim poziomie skomplikowania podczas instalacji narzędzia oraz korzystania z jego funkcji. Między innymi właśnie z tego powodu wiele firm zrezygnowało z wykorzystania go i całkowicie o nim zapomniało. W dużej mierze to właśnie to wpłynęło na popularyzację nieprawdziwego stwierdzenia ‘Facebook nie sprzedaje’.

 

Nowa wersja Pixela tymczasem została zaktualizowana, zoptymalizowana i stała się bardzo prosta w obsłudze. Mało tego, wraz z uaktualnieniem odczytuje jeszcze więcej wydarzeń na stronie oraz robi to zdecydowanie dokładniej.

 

To właśnie kampanie Facebook Ads z wykorzystaniem Pixela są idealnym uzupełnieniem głównych obszarów e-marketingu, czyli SEO, Google Ads oraz aktywności w social media. Każde z tych działań przynosi ruch, konwersje oraz świadomość o marce, Pixel natomiast monitoruje je wszystkie i daje możliwość tworzenia jeszcze bardziej precyzyjnych grup odbiorców będących już klientami oraz grup odbiorców podobnych do wykonujących określone działania na stronie www.

Remarketing, nazywany czasem na Facebooku retargetowaniem, już nieraz udowodnił swoją skuteczność. Kampanie Facebook Ads umożliwiają wyświetlanie reklam tego typu na Facebooku, Instagramie czy w Messengerze.
 
Osoby, które dokonały zakupów lub skorzystały z oferowanych usług, w przyszłości chętniej kupią coś ponownie w tym samym miejscu. System reklamowy Facebook Ads w połączeniu z Pixelem Facebooka daje możliwość dotarcia do nich we wszystkich kanałach giganta (Instagram, aplikacje Audience Network, Messenfer oraz na samym Facebooku). Monitorujący stronę Pixel Facebooka zapisuje informacje o klientach, którzy wykonali określone konwersje na stronie. Dzięki temu możliwe jest dotarcie reklam bezpośrednio do osób, które obejrzały konkretną kategorię, produkt, dokonały zakupów lub porzuciły koszyk.

Aktywny fanpage jest świetną wizytówką firmy, ale sam w sobie, poza głównymi korzyściami wizerunkowymi, oferuje ważne dane, których nie należy pomijać tworząc kampanię w Facebook Ads. Możliwość skierowania reklamy do osób, które zareagowały na opublikowane posty czyni z niego niezwykle istotny element lejka sprzedażowego, szczególnie jeśli często promujesz swoje posty w określonej grupie odbiorców.
 
Za każdą reakcją i interakcją podjętą z postami na fanpage’u stoi prawdziwa osoba, która wyraża w ten sposób zainteresowanie ofertą i opublikowanymi materiałami. Często jednak nie jest to zainteresowanie na tyle mocne, aby doszło do konwersji. Kampanie Facebook Ads umożliwiają dotarcie do tych samych osób z jasnym przekazem i wskazanie im miejsca, gdzie mogą kupić poznany wcześniej produkt lub usługę.

Koszt utworzenia kampanii reklamowej na Facebooku to 200zł. Każdy kolejny miesiąc - 100zł.

* Podane ceny są cenami netto.

Zadzwoń

+48 518 156 966

Napisz

kontakt@silver-fox.pl

Pon - Pt

9:00 - 17:00

Wieprz

ul. Dębowa 462

Zadzwoń

+48 518 156 966

Napisz

kontakt@silver-fox.pl

Pon - Pt

9:00 - 17:00

Wieprz

ul. Dębowa 462