Kampanie reklamowe
Reklamy Google:
Szeroki wachlarz sposobów kierowania reklam
Rozpoczynając od słów kluczowych, po których wpisaniu do wyszukiwarki wyświetlają się nasze reklamy, przez listy remarketingowe osób, które odwiedziły już naszą stronę aż po kierowanie na tematy, którymi mogą być zainteresowani nasi potencjalni odbiorcy. Możliwości określania grup i miejsc docelowych jest wiele. Pełne możliwości kierowania to: słowa kluczowe, listy remarketingowe, tematy, zainteresowania, miejsca docelowe, aplikacje mobilne, kanały YT, listy e-mail.
Kontrola nad długością trwania kampanii i harmonogramem
Nieważne, czy oferujesz produkty sezonowe, czy sprzedajesz swoje usługi cały rok – Ty decydujesz jak długo trwa kampania. Uruchomienie i zatrzymanie wyświetlania reklam to tylko jedno kliknięcie. Ponadto działania w Google Ads dostosowują się do aktywności Twoich klientów i warunków na rynku. Sprzedawanie parasoli w okresie trzytygodniowej suszy nie ma przecież sensu, prawda?
Geograficzna dowolność
Podbicie nowego rynku z Twoją usługą i produktami? Z Google Ads nareszcie możesz zainteresować swoim biznesem użytkowników w Niemczech, USA, Wielkiej Brytanii. Z wyszukiwarki Google korzysta około 98% użytkowników Internetu. Wykorzystaj ten potencjał i dotrzyj do nich ze swoją ofertą.
Pełna kontrola kosztów
Reklamy linków sponsorowanych Google Ads pozwalają na przejęcie całkowitej kontroli nad wydatkami. Koszty na działania marketingowe ponosisz tylko wtedy, kiedy użytkownicy dokonają interakcji z reklamami – klikną lub np. obejrzą film. Płacisz tylko za realne efekty działań reklamowych.
Skuteczność kampanii pod nadzorem
Optymalizacja kampanii wykonywana regularnie poprawia efektywność kampanii. Reagowanie na bieżąco pozwoli Ci pozyskać konwersję niższym kosztem.
Dodatkowy kanał pozyskiwania ruchu na stronie
Reklamy Google Ads pozwalają na pozyskanie użytkowników na Twoim portalu, którzy w innym przypadku, mogliby nigdy go nie odwiedzić. Każdy z takich użytkowników to Twój potencjalny klient. Reklamy linków sponsorowanych otwierają nowe możliwości rozwoju i budowania relacji z klientami.
Sieć wyszukiwania Google
Wyświetlaj reklamy tekstowe w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej na świecie. Dotrzyj ze swoimi usługami i produktami do klientów, którzy rzeczywiście ich szukają.
Sieć reklamowa Google
Miliony stron internetowych, blogów, portali i aplikacji mobilnych to doskonała platforma, w której możesz wyświetlać swoje reklamy graficzne i budować popularność marki.
Kampania produktowa Google Ads (Zakupy Google)
Przedstaw swoje produkty klientom w wyszukiwarce internetowej. Skorzystaj z możliwości zwiększenia sprzedaży.
Remarketing Google Ads
Dostosuj komunikaty reklamowe do osób, które już odwiedziły Twoją stronę, były zainteresowane zakupem, kontaktem.
Kampanie Google Ads w YouTube (Reklamy Wideo)
Wykorzystaj moc drugiej najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie. Już 50% polskich odbiorców w wieku 18-24 lat korzysta z YouTube regularnie.
Kampanie Google Ads w Gmail
Najpopularniejszy klient poczty elektronicznej na świecie to przestrzeń, którą możesz wykorzystać na działania reklamowe. Zachęć użytkowników do działania za pomocą natywnych komunikatów.
Koszt utworzenia kampanii reklamowej Google to 200zł. Każdy kolejny miesiąc - 100zł.
Reklamy na facebooku
Świadomość
Działania
Konwersja
W dużym skrócie Pixel Facebooka jest po prostu fragmentem kodu, który obowiązkowo należy dodać do swojej strony www, jeśli chcemy prowadzić skuteczne kampanie Facebook Ads. Jeszcze kilka lat temu mówiło się o bardzo wysokim poziomie skomplikowania podczas instalacji narzędzia oraz korzystania z jego funkcji. Między innymi właśnie z tego powodu wiele firm zrezygnowało z wykorzystania go i całkowicie o nim zapomniało. W dużej mierze to właśnie to wpłynęło na popularyzację nieprawdziwego stwierdzenia ‘Facebook nie sprzedaje’.
Nowa wersja Pixela tymczasem została zaktualizowana, zoptymalizowana i stała się bardzo prosta w obsłudze. Mało tego, wraz z uaktualnieniem odczytuje jeszcze więcej wydarzeń na stronie oraz robi to zdecydowanie dokładniej.
To właśnie kampanie Facebook Ads z wykorzystaniem Pixela są idealnym uzupełnieniem głównych obszarów e-marketingu, czyli SEO, Google Ads oraz aktywności w social media. Każde z tych działań przynosi ruch, konwersje oraz świadomość o marce, Pixel natomiast monitoruje je wszystkie i daje możliwość tworzenia jeszcze bardziej precyzyjnych grup odbiorców będących już klientami oraz grup odbiorców podobnych do wykonujących określone działania na stronie www.
Koszt utworzenia kampanii reklamowej na Facebooku to 200zł. Każdy kolejny miesiąc - 100zł.
* Podane ceny są cenami netto.